U bezoekt momenteel onze Belgische webshop. Wilt u doorgaan op onze Nederlandse webshop?

Nederlandse webshop

Belgische webshop
  • Maatwerk
  • Direct contact
  • Snelle levering

Klantenservice

Bestellen

Hoe te bestellen

Via de zoekfunctie:

Rechts boven iedere pagina op de website kunt u eenvoudig producten zoeken. In het zoekveld vult u de naam van het product wat u zoekt zo specifiek mogelijk in. Mochten er teveel uitkomsten zijn, probeer dan uw zoekterm te verfijnen. Zoekcriteria mogen uit meerdere woorden bestaan (gescheiden door spaties).
Uiteraard kunt u ook op productnummer zoeken.

Afrekenen (winkelwagen)

Klik rechtsboven op ‘winkelwagen’ als u wilt afrekenen. In de winkelwagen heeft u nog de mogelijkheid om producten bij te werken of te verwijderen. Mocht het wenselijk zijn, kunt u ook verder met winkelen.

In de winkelwagen kunt u het aantal producten bijwerken. Wanneer dit wenselijk mocht zijn, kunt u zelf het aantal producten wijzigen van bijvoorbeeld 1 product naar 2 producten, kies vervolgens voor de button ‘Bijwerken’. De bedragen in de winkelwagen worden op basis van deze wijziging bijgewerkt.

Bestelling aanpassen

Aanpassen van uw bestelling

In de winkelwagen heeft u nog de mogelijkheid om producten bij te werken of te verwijderen. Mocht het wenselijk zijn, kunt u ook verder met winkelen.

In de winkelwagen kunt u het aantal producten bijwerken. Wanneer dit wenselijk mocht zijn, kunt u zelf het aantal producten wijzigen van bijvoorbeeld 1 product naar 2 producten, kies vervolgens voor de button ‘Bijwerken’. De bedragen in de winkelwagen worden op basis van deze wijziging bijgewerkt.

Bestelling aanpassen nadat deze al is besteld?

Neem hiervoor contact op via ons telefoonnummer; (+31) (0)493-493491

Bestelling wijzigen in winkelwagen

Afrekenen (winkelwagen)

Klik rechtsboven op ‘winkelwagen’ als u wilt afrekenen. In de winkelwagen heeft u nog de mogelijkheid om producten bij te werken of te verwijderen. Mocht het wenselijk zijn, kunt u ook verder met winkelen.

In de winkelwagen kunt u het aantal producten bijwerken. Wanneer dit wenselijk mocht zijn, kunt u zelf het aantal producten wijzigen van bijvoorbeeld 1 product naar 2 producten, kies vervolgens voor de button ‘Bijwerken’. De bedragen in de winkelwagen worden op basis van deze wijziging bijgewerkt.

Eenvoudig je bestelling afhalen

Afhalen

Wilt u een standaard product (voorraad product) afhalen?
Wij verzoeken hiervoor toch een bestelling in te zetten via onze webshop en de optie afhalen te selecteren. Je wordt geinformeerd op het moment de bestelling klaar ligt. 

Het is mogelijk producten bij ons direct af te halen. Je kan ons zonder afspraak bezoeken op dinsdag en donderdag middag. Omdat het niet op afspraak is kan het voorkomen dat het wat langer duurt eerdat wij je kunnen helpen en je langer moet wachten tot je (standaard)order gepakt is. 

Wilt u een maatwerk product of een combinatie van standaard- en maatwerk producten komen afhalen?

Bij maatwerk producten vragen wij de klant de betaling vooruit te voldoen.
De order kunt u zelf plaatsen en betalen via de webshop.
In de winkelwagen kiest u voor Order ophalen. De transportkosten worden bij deze keuze niet in rekening gebracht. Het bestelproces spreekt verder voor zich.

Wil je langskomen om een bestelling door te nemen?

Wij zijn een online webshop en zijn geen fysieke winkel. Hierdoor hebben wij beperkte bezoekuren op 
dinsdag en donderdag van 13:15 tot 17:00 uur. 
Op deze dagen kan het zijn dat je iets langer moet wachten eerdat we je kunnen helpen omdat dit niet op afspraak is. 

Doormiddel van een duidelijke schets incl. foto's van je situatie kunnen wij in nagenoeg alle gevallen een gepast voorstel doen via de mail of je telefonisch voorzien van persoonlijk advies. 

Betaalmogelijkheden

Betaalmogelijkheden

Bestelling veilig betalen

U kunt uw bestelling via de volgende betaalmogelijkheden aan ons voldoen:

  • Contante betaling. Let op! Alleen bij ophalen van een standaard product (product op voorraad) kunt u bij ons op locatie contant afrekenen of pinnen. 
  • Overboeking. Op basis van de factuur kunt u de betaling zelf overmaken op onze rekening. De bestelling plaatst u zelf via de webshop en download de factuur via uw account, bestelhistorie. Een van onze medewerkers kan de factuur ook via mail toezenden.
  • Op rekening: Alleen na overleg mogelijk voor Bedrijven en Dealers. Betaaltermijn binnen 30 dagen na factuurdatum (=besteldatum)
  • Betaling via webshop. Na het doorlopen van het bestelproces heeft u de mogelijkheid de bestelling te betalen via de webshop met:
Betaalmogelijkheden | iDEAL iDEAL

iDEAL is de meest gebruikte online betaalmethode in Nederland. U kunt veilig Internetbankieren via één van de vele deelnemende banken.

   
 Betaalmogelijkheden | Mastercard
Mastercard

Met Mastercard SecureCode bieden wij onze binnenlandse en buitenlandse klanten een toegankelijke manier voor online betalen met de creditcard.Door de 3D Secure beveiliging vindt de betaling plaats met  MasterCard SecureCode.

   
 Betaalmogelijkheden | Visa
Visa

Met Visa bieden wij onze binnenlandse en buitenlandse klanten een veilige manier om online te betalen met de creditcard.Door de 3D Secure beveiliging vindt de betaling plaats met Verified by Visa.

   
 Betaalmogelijkheden | Maestro
Maestro

Maestro SecureCode wint op dit moment aan populariteit in België, Duitsland, Spanje, Oostenrijk en Engeland. Komt u uit een van deze landen, dan kunt u eenvoudig en veilig met Maestro betalen.
Door de 3D Secure beveiliging vindt de betaling plaats met Maestro SecureCode.

   
Betaalmogelijkheden | Bancontact

Bancontact/Mister Cash
Bancontact/MisterCash is speciaal ontwikkeld voor internetbetalingen en is een zeer populaire online betaalmethode in België.
Deze betaalmethode is beveiligd met een 3D Secure elektronische handtekening.

   
Betaalmogelijkheden | V-Pay

V PAY
Met V-Pay bieden wij voornamelijk onze Duitse klanten een veilige en betrouwbare online betaalmethode aan.
U betaald met de betaalkaart van VISA. Deze betaalmethode is beveiligd met een 3D Secure elektronische handtekening.

Betaling afgebroken of ging er iets mis?

Betaling mislukt of ging er iets mis?

Bij het niet tijdig afronden van de betaling kan het voorkomen dat het systeem van onze betaalprovider wordt onderbroken. Mocht dit het geval zijn kun je contact met ons opnemen en kunnen wij een nieuwe betaallink doorzetten om de order alsnog af te ronden.

Een andere mogelijkheid is om naar "mijn account" te gaan via de webshop waar je bestelhistorie inzichtelijk is. Hier kun je de factuur inzien en vervolgens handmatig overmaken. Hierdoor wordt je order alsnog goed verwerkt!

Heb je geen orderbevestiging per mail ontvangen? Dan kan het zijn dat je order niet goed is verwerkt. Indien je bestelling in ‘"mijn account" staat (bij bestelhistorie), dan is je order goed ontvangen en komt het in orde! Let er wel even op dat je de betaling goed hebt afgerond, aangezien je bestelling dan pas wordt verwerkt!

Contact

Ik kan mijn vraag niet vinden

Telefonisch contact:
Ons telefoonnummer is: (+31) (0)493-493491

Contact via mail:
info@vdenettenverkoop.nl

Persoonlijk contact: 
Toch liever even langskomen? Openingstijden via onze contact pagina.

Wij zijn een online webshop en zijn geen fysieke winkel. Hierdoor hebben wij beperkte bezoekuren op 
dinsdag en donderdag van 13:15 tot 17:00 uur. 


Toch liever even langskomen?

Kom je er online niet aan uit en wil je toch liever even langskomen?

Dit is mogelijk maar wij zijn een online webshop en geen fysieke winkel. Hierdoor hebben wij beperkte bezoekuren op 
dinsdag en donderdag van 13:15 tot 17:00 uur. 

Verdere openingstijden via onze contact pagina.

Dealer worden?

Van den Eijnde Nettenverkoop B.V. is een jong en dynamisch bedrijf, van oorsprong gespecialiseerd in het plaatsen van veiligheidsnetten en randbeveiliging. Door de steeds toenemende vraag naar diversiteit van netten, zijn wij ons verder gaan specialiseren in de verkoop van kwalitatief hoogwaardige netten en doeken. Van den Eijnde Nettenverkoop streeft ernaar een constante hoogwaardige kwaliteit te kunnen waarborgen. Service, Snelle levering en Kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel.

Waarom dealer worden van Van den Eijnde Nettenverkoop B.V.:

  • Eigen productie afdeling met maatwerk oplossingen
  • Eigen merk Shadow Comfort® en Horti Comfort® 
  • Groot assortiment voorraad producten o.a. Schaduwdoeken, harmonicadoeken, PE geknoopte netten op rol en Winddoek op rol.
  • Korte levertijden
  • Onderscheidend door prijs/kwaliteit verhouding
  • Vooruitstrevend
  • Uitstekende helpdesk
  • Zeer toegankelijke en overzichtelijke webshop
  • Onderscheidend door hoog service niveau
  • Gemotiveerde product specialisten

Geïnteresseerd in een dealerschap bij Van den Eijnde Nettenverkoop BV?
U kunt een dealerschap aanvragen via het aanvraagformulier, Klik hier om u aan te melden

Verzenden & retourneren

Verzendkosten

Verzendkosten

Voor de verzendkosten van uw bestelling binnen Nederland hanteren wij verschillende tarieven, afhankelijk van het totale orderbedrag en volume/lengte/palletvracht van het desbetreffende artikel.

Gezien de complexiteit voor het berekenen van deze verzendkosten worden deze uiteindelijk aan u kenbaar gemaakt in de Winkelwagen.
Voor een aantal artikelen is het niet mogelijk de verzendkosten vooraf automatisch te berekenen in de winkelwagen. Bij deze artikelen vragen wij dan ook alvorens u meerdere stuks besteld met ons contact op te nemen voor de definitieve verzendkosten. 

Levertijd

Levertijd:
Zodra uw bestelling in behandeling is genomen, bedraagt de levertijd gemiddeld 5 tot 10 werkdagen voor maatwerk (seizoens afhankelijk). Standaard producten die wij op voorraad hebben kunnen meestal dezelfde dag nog verstuurd worden bij bestellingen vóór 15:00.  De levertijd van een product kunt u terugvinden in de webshop. Bestelt u meerdere producten tegelijk, dan geldt de langste levertijd. Zodra alle producten van de desbetreffende bestelling klaar zijn streeft Van den Eijnde Nettenverkoop b.v. er naar om de bestelling 
binnen 24 uur na verzending te bezorgen.

Uw bestelling wordt op werkdagen tussen 08:00 - 17:00 uur door een van de vervoersbedrijven geleverd op het door u opgegeven bezorgadres.
LET OP! Op de dag van levering zal altijd iemand aanwezig moeten zijn op het door u opgegeven bezorgadres!

Bestellingen geplaatst en betaald op werkdagen na 17:00 uur, worden de eerstvolgende werkdag in behandeling genomen.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Mocht u willen informeren naar uw verzenddatum is dit te vinden in "mijn account" via de webshop. Door vervolgens op "bestelhistorie" te klikken kunt u de uiterlijke verzenddatum zien van uw bestelling. Wij proberen deze datum aan te houden maar kunnen in sommige gevallen uitlopen. Nadat wij uw order hebben verzonden wordt er vanuit onze transporteur een automatische mail verstuurd met hierin een track & trace of geschatte leverdatum/tijd. 

De levertijden worden in de webshop aangegeven achter het selecteren van het product tijdens het bestelproces. Op het moment wij de levertijden niet meer kunnen halen zullen wij hier zsm aanpassingen op verrichten maar kan ooit een paar dagen verschil in zitten waardoor de uiterlijke verzenddatum kan uitlopen wat oorspronkelijk is afgesproken. Wij proberen dit tot een minimum te houden.

Uw zending volgen:
Zodra uw bestelling klaar is, wordt deze verpakt en aan het door u opgegeven bezorgadres toegezonden.
U ontvangt voor het merendeel van de pakketten een e-mail met het daarbij behorende track & trace nummer. Met behulp van dit nummer kunt u uw zending online volgen.

Bij levering niet thuis of niet in de gelegenheid om af te halen:
Afleveradres: Als u niet thuis denkt te zijn op de bezorgmomenten, dan verzoeken wij u kenbaar te maken op welk adres het pakket door de vervoerder afgeleverd kan worden. Kies dan bij het plaatsen van de bestelling voor een afwijkend aflever/bezorgadres.

Wij verzenden onze orders via verschillende vervoersbedrijven en leveren alleen op werkdagen van maandag t/m vrijdag. In het weekend worden er geen leveringen gedaan. 

Bent u niet thuis op het moment van leveren? Sommige vervoerders maken geen gebruik meer van; Geen niet-Thuis briefjes!

Volg de instructies op die de betreffende vervoerder doorgeeft of aangeeft in het mailbericht. Het kan zijn dat de vervoerder het pakket probeert af te leveren bij bijv. de buren. 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Mocht je willen informeren naar de verzenddatum van je bestelling is dit te vinden in "mijn account" via de webshop. Door vervolgens op "bestelhistorie" te klikken kun je de uiterlijke verzenddatum zien van je bestelling. Wij proberen deze datum aan te houden maar kunnen in sommige gevallen uitlopen. Nadat wij je order hebben verzonden wordt er vanuit onze transporteur een automatische mail verstuurd met hierin een track & trace of geschatte leverdatum/tijd. 

De levertijden worden in de webshop aangegeven achter het selecteren van het product tijdens het bestelproces. Op het moment wij de levertijden niet meer kunnen halen zullen wij hier zsm aanpassingen op verrichten maar kan ooit een paar dagen verschil in zitten waardoor de uiterlijke verzenddatum kan uitlopen wat oorspronkelijk is afgesproken. Wij proberen dit tot een minimum te houden.

Retourneren

Retourneren

Wij doen er alles aan om uw bestelling naar tevredenheid uit te voeren. Mocht u toch af willen zien van uw bestelling of één van uw aankopen binnen een bestelling, kan dat binnen 14 dagen na aankoop. Dit is de zogenaamde bedenkperiode. Deze periode gaat in op de dag dat het pakket door of namens u in ontvangst is genomen. Voor retourzending kunt u onze retourprocedure hanteren.

Wat te doen in de volgende situaties:
- U heeft helaas een verkeerd artikel besteld:
Het kan voorkomen dat u onverhoopt een verkeerd product heeft besteld. Het retourformulier kunt u hier downloaden.

- U heeft een verkeerd product ontvangen of uw zending is niet compleet:
Controleer na ontvangst altijd of uw zending correct en compleet is. Mocht er onverhoopt een verkeerd product geleverd zijn of een artikel ontbreken, kunt u dit melden via onze klantenservice met het contactformulier. Wij zullen er dan voor zorgen dat wij onze fout zo spoedig mogelijk herstellen.

- U heeft een defect product ontvangen:
Bij het ontvangen van een fout of defect product verzoeken wij om een mail te sturen naar klantenservice@vdenettenverkoop.nl met een duidelijke omschrijving van het probleem en een aantal foto's. Samen kunnen we dan kijken naar het probleem en dit zo spoedig mogelijk oplossen. 

Wanneer kan ik mijn product niet retourneren?
Wanneer het product aan een van onderstaande kenmerken voldoet valt deze buiten het wettelijke retourrecht:

  • Maatwerkproducten; deze zijn speciaal voor u op maat gemaakt
  • Gebruikte artikelen
  • Producten die buiten onze schuld om beschadigd of incompleet zijn
  • Artikelen zonder verpakking of op dusdanige wijze verpakt zijn dat het product niet meer bruikbaar is
  • Zakelijke aanschaf (bedrijf)
Wat is de status van mijn retourzending?

Status retourzending

Na ontvangst van de retour zullen wij deze zsm controleren op gebreken. Je zult van ons geen ontvangstbevestiging ontvangen bij aankomst van de retour. Afhankelijk van hoe snel wij het pakket retour krijgen is de verwerkingstijd 7 tot 14 dagen. 

Bij een goed ontvangen retour zullen wij direct overgaan tot terugbetaling. Kosten van het retourneren van het product zullen wij niet vergoeden!

FAQ schaduwdoeken

Verschillen tussen schaduwdoek, zonnezeil en zonnedoek

De term schaduwdoek, zonnezeil, zonnedoek worden vaak door elkaar gebruikt. Sommige noemen een schaduwdoek bijvoorbeeld waterdoorlatend en een zonnezeil waterdicht. Feitelijk zijn het allemaal dezelfde producten. Het verschil zit voornamelijk in de specificaties / kwaliteiten van het doek. Het gewicht, UV stabilisatie en de kwaliteit van RVS materialen zijn bepalend voor de kwaliteit van het schaduwdoek. Op internet ziet u vaak niet waar het verschil in zit. Het gewicht per m2 varieert op internet tussen de 160 – 400 gram/m2. De Shadow Comfort schaduwdoeken variëren tussen de 250 – 340 gr/m2 en de UV stabilisatie is afgestemd op Australische waarden.

Hoe bepaal ik de juiste vorm en maat schaduwdoek?

Alvorens een Shadow Comfort aan te schaffen is het raadzaam om te volgende punten in acht te nemen:

  1. Kijk goed naar de baan van de zon en de stand in het voor- en najaar. Bepaal in welk seizoen en op welk tijdstip van de dag de zon een “probleem” wordt.
  2. Bepaal waar u exact de schaduw wenst. Het is onmogelijk om op elk tijdstip het hele terras te overdekken. U zult dus van te voren goed moeten overwegen of u met een of meerdere doeken u terras gaat overspannen. Er zijn vele creatieve oplossingen te bedenken met vierkante, rechthoeken of driehoekige Shadow Comfort schaduwdoeken die elkaar overlappen.
  3. Indien er beperkende factoren zijn zoals een boom of bloemenbak waar u hem liever niet hebt . Hou hier dan rekening mee met de vorm of formaat van het doek dat u kiest. Shadow Comfort heeft een hele uitgebreid assortiment maten en vormen. Mocht u er nog niet uitkomen dan kunnen we een maatwerkoplossing voor u maken.

Op deze website kunt u montage en instructie filmpjes/beschrijvingen hiervan terug vinden. Shadow Comfort heeft speciale bevestigingssets voor u samengesteld zodat u in elke situatie materiaal genoeg hebt om het schaduwdoek te monteren. De maatvoering is afhankelijk van de bevestigingsmaterialen die u daarvoor gaat gebruiken. Wij raden aan om minimaal 25 cm. spanningsruimte per zijde aan te houden.

Waarom heeft mijn schaduwdoek gecurvde zijden?

Schaduwdoeken hebben gecurvde (naar binnen ingesneden) zijden. De reden daarvan is dat het doek dan mooi strak gespannen kan worden. Indien het doek met rechte zijden gemaakt zou worden kan deze niet op spanning gezet worden en krijgt u als het ware een zak in het midden.

Door deze curves hebt u wat doekverlies en dus iets minder schaduw. De curves bedragen ongeveer 6% van de doeklengte. Gemiddeld komt een schaduwdoek dus 20-25 cm. naar binnen (in het midden van de zijde). Door het bevestigingsmateriaal (draadspanner, karabijnhaak, katrolset etc) komt het doek al verder van de gevel of palen af. Met de genoemde insnede erbij onstaat er een “gat” tussen de gevel en schaduwdoek. U dient zich dat goed te realiseren voor het bepalen van de juiste positie van het schaduwdoek.

Waterdoorlatend of waterafstotend schaduwdoek?

Waterdoorlatend Shadow Comfort schaduwdoek:

Een waterdoorlatend schaduwdoek is een geweven HDPE doek waar het water na enige tijd door heen komt. Afhankelijk van de bui kan dit na enkele minuten tot een kwartier duren. Het kan daardoor horizontaal worden gemonteerd. Het voordeel is verder dat de onderliggende warmte goed door het doek heen gaat naar boven en dat het doek zelfs vanaf de onderzijde goed te reinigen is. De wind heeft ook minder vat op een waterdoorlatend doek doordat het doek geweven is. De piekbelasting uit windvlagen zal daardoor ook meer worden weggenomen.

Waterafstotend Shadow Comfort schaduwdoek:

Een waterafstotend schaduwdoek heeft als voordeel dat op bepaalde plaatsen het droog blijft bij lichte regenbuien. De regen komt vrijwel nooit loodrecht van boven. Ook doordat de wind niet te voorspellen is kan er geen garantie worden gegeven dat het 100% droog blijft. Mede bepalend is ook de hoogte waarop een schaduwdoek wordt gemonteerd. Des te hoger des te groter het effect bij slagregen. De grootte van een waterafstotend schaduwdoek is mede bepalend voor de ruimte die eronder droog blijft bij een normale regenbui.